Sunday, June 26, 2011

suka pulak aku !

zaman makin maju, makin macam-macam aku tengok gaya budak bertudung sekarang. paling latest shawl ala2 HANA TAJIMA laa ! aku pon tak ketinggalan laa kan nak try shawl,
tapi aku tak berminat lagii laa nak try satin shawl tuu.. tunggu laa nnt dapat hadiah dari yang tersayang kee.. baru aku pakai, gedik ! HAHA

sekarang aku sukee pulak pakai inner syiria yang double kaler tuu.. tak tau kenape doeee !! tapi time aku suke nie laa susa benor nak carik inner dua line, dulu mase aku tak pandai pakai, belambak2 jual !



yeeee, aku tau.. aku tauu... aku tak lawa, tak hot macam korangg !! tapi aku nak jugak pakai macam niee !! HAHA oke bai !!

2 comments:

Qaseehtolia said...

Comel dik..biarkan apa org nak kata..MOTOR tu pun cantik... follow kamu ya!!

ila nabila said...

@qaseeh tolia

hehehe. thanks akak! tahu tapee ! hehe