Monday, July 4, 2011

kembar terpisah !

hah ! tajuk entry bukan maen woi. baru2 ni aku pergi LEGAL EXPLORECE KEM dekad UITM !
malas la aku nak cerita banyak, tapi kem tuu memang sesangat terbaek dan sangat best ! dan dalam keseronokan yang aku kecapi di sana ! cehh ! HAHA aku jumpa kembar aku laaaa, adooiii yaiiii !!

ha tak percaya tengok ni ha !! sama enggak ??




nama akak yang cun dari aku nie Sabrina Ahmad ! kak sab kate die tengok aku macam tengok cermin ! HAHA. yeye laa sangat kak kan ! sama keee ?? sampai sekarang aku still pk n tengok gmba2 nie ! HAHA

LEGAL EXPLORACE CAMP 2011 TERBAEKKKKKKK !!!

sory ciplak gambar

nie kak fasi cun yang handle group kite org :)

cun kan ?? 

FED CON ! FED CON ! FED CON ! (tade gamba dgn abg ezwar, jgn mara yee abg :D )

rindu semua laaa! kenangan yang takkan aku lupakan sampai bile2.

p/s : kepada akak-akak dan abang-abang fasi, bile dah jadi lawyer nnt jangan lupa kite org tauu !!

                                          oke bye !!

5 comments:

u r so mean! said...

gempar!!!kembar ditemui setelah bertahun2.hahaha

Farhan Zafry--;LITHIUM said...

wah, nice post... hehehehhe
gt a blog too

ila nabila said...
This comment has been removed by the author.
ila nabila said...

hehehe kak min,

terima kaseh abg paan :)

myra said...

ahahaha! kembar kembar.. n kak bella mmg cun! ;)