Friday, September 9, 2011

beraya di ict !

pertama sekali aku nak ucap thanks pada sheeda kerana invite aku dalam majlis nie.
and semua exco PBSM yang terlibat. benda ni under HQ pbsm daerah klang.
so aku pon join laaa, disebabkan transpot pergi ke sana disediakan, makanan mestila melambak. dah nama pon sambutan hari raya peringkat negeri woi ! HAHA

so sampai sane dalam pukul 5.30, benda tu start pukul 7 lebih. hadoiii. bukan maen berzaman nyah !
yang paling aku teruja. haha oke aku jakun. bile aku tengok ict dah maju, ade karoke box, ade mainan2 alaala timesquare plus genting tuuu.. mase aku pergi DULU tak ade pon benda tuu sume !


aku memang tak suke bile orang tengok2 aku syok sendiri nie. HAHA
so mase tade orang ramai ni laa aku tunjuk  perangai tuh ! HAHA
am i right ?? hehehe, gila kann ?
ni adek syang aku. wanie ! kak ngah, ilove youu
my twins, my bestiee, my all. uuuuu ! HAHA

okayy, ni memang di tahap gile. orang ramai jee kat tepi2 tuu,
still bolee kan. errr maluuu HAHA
ooohh yee, qualiti gamba tak bagus dikala malam bulan mengambang !
aku tak try satu benda pon. tapi yang aku sangap tuu laa aku try HAHA. weyh karoke jeee ponn !
errr, aku jumpe orang macam 'die' laa, eh 'die' keee ??  HAHAHA bolee pulakk !

balek uma pukul 12 malam, tade sape nak amik. pandai2 kau idup nak balek naek ape. HAHA
oke bye

No comments: