Thursday, October 20, 2011

entry balas membalas # 2

suke suke aku je nak buad entry macam nie. ENTRY BALAS MEMBALAS. ingat balas2 coment kat wall je bole ke ? hellowww kat blog pun bole laa. haha.

okay kali ini entry balas membalas ditanda seru kan (!) kepada nur aimi lyana yang membuad sanggup bersusah payah menaip blog beliau pasal aku dan nurul shafiqah . apa yang beliau coretkan memang betol buad aku terharuu. huhuhuhu ! sila rujuk belog beliau untuk mengetahuinye pun : sahabat-sampai-mati

hoho. dengar tajuk pun macam nak nangis kan ? yeahhh !


jyeah. perempuan nie laa yang aku anggap macam adek aku. les aku (perluke?). dan sahabat aku sampai mati. aku tak nak hilang die macam mana aku hilang SAHABAT aku yang laen. 
aku rasa cukup laa kot. nak taip panjang2 pun tak gune. 

ehem ehem ! sayang,
  • i nak u tahu, u dengan yang laen sentiase ade dalam hati i. termasuk dia.
  • youuu, i mohon u tak mau tinggalkan i k ?
  • if kite ade masalah kite setel elok2 k. tak mau masam2 muka. i tak nak tengok muka tikus u. hehe
  • i sayang u.
HAHA adeekah macam LESBIAN ? ohh tidak. ini cara kite org merapatkan lagi ukhwah yang terbina kan sayang kan ? mmuahhh ! (sekalilagi,perluke?)

oke bye !

No comments: