Tuesday, February 28, 2012

nak jugak wishlist !




Aku pon manusia biasa yang ada keinginan dan berkehendak. (ayat budak economy ).
yaaa itu lumrah kan ? bile aku tengok orang laen ade benda2 ni, first skali aku akan ckp "UNTONGLA".

so aku nak senaraikan benda2 yang aku harap aku akan dapat
and akan merasa benda2 nie.
maksud aku, aku punye sendiri. bukan pinjam, sewa atau
sebagainya :)



1) Dslr

haaa, nah aku tepek besar2 gamba nie. aku percaya, ramai kan budak2 skrg gila benda nie.
tapi aku, aku nak. aku suka tangkap gamba. aku suka bergamba. seyess !
haish :( bile nak pegang sndiri punye. asyik pgg orang punye jeee. sedeyh !
tak dapat NIKON, canon pun jadii laaa :D sape2, tolongg laaa hadiahkan akuu benda nie.
hari jadii aku nak dekat dah nieeeeee ! hahahaha

2) Gitar akustik (purple caler meyh)



jyeahh. dah lama dah nak. teringin sangat nak belajar main. tengok dorang main mcam best kan ?
hehehehe. okay. aku nak. kalau aku dapat. memang hari2 laa aku melalak. hahaha
nak purple caler jugak !! hehehehe

3) Taman Lavendar






cube korang bayangkan kalau korang adee kat tengah2 taman nie bersama dengan orang yang korang sayang. Ya Allah. mesti bahagia gila kan. besarnyaa kuasa Allah. Indah nyaa alam nie.
Dari kecik aku berangan nak buad wedding aku kat taman nie. hahahha dapatkah ? apakah ?
entahlaa. aku harap sangat dapat capai impian yang satu nie. InsyaAllah.
semoga Allah permudahkan :) Amin, Amin, Amin.


harap2 ade lah orang baek hati yang nak bagi@sponsor aku. hahahah !

oke dah bye !

No comments: