Wednesday, April 20, 2011

dengar sini aku nak koba !

  • malam-malam bute cemgini, aku tak tau dah nak buad ape la'e.. hehek awat laa aku cakap nogori nie..
  • bile dah tak ade keje, baru la kerajinan menulis blog yang takde org nak follow nie ade :)) hukhuk sedih sangat oke 
  • baru-baru nie memang aku terlampau mengidam gile bigapple, aku pon tak tahu kenape. macam orang batak tak penah dapat benda tuu... huhuu..
  • so aku buad status aku kat fb "nak bigapple" tulis macam tu je.. tu pon budak klas bole bahankan aku smpai sekrangg.. ape2 hal je big apple <3 
  • korang nie memang laaa, nak buad aku meraunggg tauuu !
  • disebabkan ekonomi aku sekarang ni tengah gawat gilee.. aku pau laa member aku untok belikan benda alah tuuu, haha ! 
  • wanie, bapak kedek kauu kann ! dua je kau belanja aku ! hahaha
  • weyyy korangg ! aku dah dapat la bigapple tuu.. dahh tak heran dah (tipu je, nak je aku buad kilang bigapple uh sebelah umaa, hari2 bole melantak donut tuuu haha)
  • lepas ni tukar nama laa, jadi CIK BIG APPLE :))


nak banyak nie boollee ?? :D

No comments: