Friday, April 22, 2011

terhaaaruuuu !



  • koranggg aku terharu gilee ! <3
  • patutla ye ye dia suruh aku dengar lagu niee 
  • mula-mula macam malas sebab macam tak best je, dengar tajuk pon alahaii !
  • sekali aku dengar. HAHA bole buad aku gelak yee
  • dua kali aku dengar. aku terdiam !
  • tiga kali aku dengar macam nak nangis. huhuh 
  • empat kali aku dengar aku nak hafal lagu nie ! HAHA
  • lagu nie oke laa, tapi kelakar sikitt :) kan kan ?
  • ayat die haha, buad aku bangga bile mendengarnya .. weee
  • aku suke ! aku suke ! aku sayanggg kauu wey !
  • dan awak, ianya TELAH PUN MENJADI NYATA :D
**ni lirik yang buad aku terharu+kembang+bangga+gelak =


Dalam diam hatiku berkata
Kau wanita cintaku pertama


Hadir kasihmu penuh bermakna
Mungkinkah jadi nyata

Dalam hatiku berkata
Kau yang satu antara berjuta
Bergetarnya rasa dalam jiwa
Mungkinkah jadi nyata

 Hadirnya kasih
Datangnya sendiri
Walau ku diuji
Ku tetap di sini


Cintamu sejati
Engkau bidadari
Seribu tahun lagi
Kau tetap ku nanti


Cintamu sejati
Engkau bidadari
Seribu tahun lagi
Nanti ku menanti


Adakah adakah
Engkau ku miliki
Hadirlah..Nyatalah
Atau ku bermimpi


p/s : thankss awokk ! lagu SAAT TERAKHIR BY ST12 tuu untuk awookk tauu. dengar yee :)

No comments: