Tuesday, May 31, 2011

black and white :)

aww ! aww ! HAHA. semalam tetibe terajinn pulakk nak selongkar satu kotak tuu. kotak pemberian tuuttt ! HAHA. acc, dalam kotak tu sepatutnye berisi sebuah bear comell :) tapi sekarang bear tu da tak penting kot ?? haha.. hape-hape jelaaa...
maluuu pulok bilee aku tengok benda-benda yang aku simpan dalam kotak tuu.. haishh ! HAHA

bukuu niee... hehehehe
buku niee buad aku tersenyumm bile bacee :)

heee, sumpah aku terharuu ! walaupun tak banyak yang die tulis :) 

bukan sekadar buku latihan ! hehe
buku tuuu, segala-gala nyee dalam tuu.. segala perasaan aku sume dalam buku tuu ! SEGALANYA ! aku tadee duit nak beli buku memahal ! hakhak !

credits too adeq jieha !
ni kelako weyy, tibe-tibe terjumpe pulak benda alahh nie ! aku ingat jieha bagi aku time pekse kot sebelum pmr ! tak silap aku laaa, benda lame bhaii ! HAHA

memoryy :))
kad-kad tuuu dari kwan-kawan aku bagi mase aku sekola di sk seksyen 7 shah alam ! dorang memang hebad. rindu nak jumpe dorangg lagii ! aku tak penah lupe dorangg !

p/s : banyak lagii ketas-ketas yang ade dalam kotakk tuu! macam-macam tulisan, macam2 benda. segala memory ! HAHA

No comments: