Sunday, May 15, 2011

lepak dengan 'adek' tersayangg :)

baru-baru aku ade lepak dengan 'adeq' aku. siapakah ?

ini die.. adek ku sayangg :)
aku sayang die gilo woii. die comel kan ?
dulu kite org slalu ngumpat org same-same. tapi sekarang tidak lagii..:'( die dah pindah teknik. dan sebab tuu kami jarang contac, kami jarang meseg, kami jarang borakk. haishh.. lepas jugak rindu aku kat die bile dapat hang dengan die walau tak lame mane, walau tak jauh manee kan sayangg ? heee

aku sayang kau gilee dekk
  
yang tak tahan, mase borak-borak niee laa die terlepass cakap.. 
and baru mase tu aku tau dorang dah jadi 'abang adek' (aku tak kesahhh) tapi diorang tak bagitahuu aku awal2. sedihh jugak wokk ! haha,
ape2 sahaje laa. yang penting sume adek aku, adek kau jugak kan ? lalalala.. 

dan terima kaseh banyak banyak kepada

fatin nur haziqah
yang sudi menemani aku kemana-mana sahaja aku pergii :)) kau terbaek wok ! aku sayangg kauu la gila :)
heheh budak kecik lah kauu kan ?

p/s : aku malas laa nak uplod gambo yang laen2 tuuu.. heee <3

No comments: